Donkere dagen en koude temperaturen: daarvan krijgen je fysieke en mentale gezondheid het zwaar te verduren. En de motivatie om actief en mindful te blijven tijdens de koude wintermaanden? Die is soms ver te zoeken. Dus zag Holland & Barrett Benelux, detailhandelaar in gezondheids- en welzijnsproducten, een mooie kans om haar klanten een steuntje in de rug te geven.
In samenwerking met 100% lanceerde Holland & Barrett Winter Journals; een lead-gen campagne die klanten helpt de winter fit en weerbaar door te komen. Met gratis en persoonlijk advies, rustgevende spelletjes en exclusieve aanbiedingen.
De campagne is opgedeeld in twee delen: fysieke fitheid en mentale gezondheid.
Campagne Deel 1: Persoonlijke Sportdoelen
In de eerste fase van de campagne worden klanten aangemoedigd om actief het nieuwe jaar in te gaan door hun persoonlijke sportdoelen te bereiken met behulp van gratis persoonlijk advies.
Klanten vullen een vragenlijst in over hun fitnessdoelen, waarna ze direct advies krijgen over hoe ze optimaal kunnen herstellen en zo het maximale uit hun trainingen kunnen halen.
Campagne Deel 2: Winter Unwind
De tweede fase van de campagne richt zich op mentale gezondheid, een cruciaal aspect tijdens de koude, donkere wintermaanden. De 'Winter Unwind' journal biedt klanten een rustmoment door middel van een ontspannende 3D kleurplaat, begeleid door verschillende prompts en een kopje kamille thee.
Deze activiteit is ontworpen om ontspanning en rust te bevorderen, met vier 3D diorama’s die door een kalme, rustgevende stem worden begeleid. Deelnemers kunnen elementen in de diorama's aantikken die tot leven komen in kleur, wat bijdraagt aan een rustgevende ervaring.