LiveWall werkt in opdracht van Chase voor Coca-Cola Nederland. Fanta heeft in de zomer van 2018 een online campagne gelanceerd genaamd Battle of the Flavours. Twee bekende vloggers vertegenwoordigen ieder een smaak; Peach Apricot of Blood Orange. LiveWall zorgt tijdens de finale voor de content op een groot LED scherm, voor een video livestream vanuit een achtbaan en voor de fotografie.
Achtergrond
LiveWall is als creatief digitaal productiebedrijf betrokken bij verschillende merkactivaties van Coca-Cola. Zo ook in 2018, bij de Fanta Battle of the Flavours campagne. Twee vloggers gaan in deze campagne de strijd met elkaar aan door het voltooien van verschillende battles. Elke vlogger vertegenwoordigt een nieuwe smaak van Fanta. De smaak van de winnende vlogger komt uiteindelijk in de schappen van de supermarkt te liggen.
LED scherm
De finale van de campagne is in Walibi Holland gehost. De vloggers hebben de mogelijkheid om onder andere een sampling, aantal social likes en decibel challenge te winnen. LiveWall heeft een interactieve website ontwikkeld die op een groot LED scherm wordt getoond. Binnen deze website worden updates omtrent de battles getoond en tevens tussenstanden op basis van de scores van de vloggers. Duizenden fans worden zo tegelijkertijd in Walibi op de hoogte gehouden.
Livestream
De videotak van LiveWall, 15seconds.tv, is op locatie aanwezig om zich te ontfermen over de fotografie en het event van een livestream te voorzien. 15seconds.tv zorgt voor een livestream van de vloggers terwijl zij in de achtbaan zitten en tonen deze stream op het LED scherm voor de fans.