LiveWall heeft voor Expeditie Robinson een campagne ontwikkeld om echte doorbijters te vinden voor het testen van nieuwe proeven voor het 20ste seizoen van het programma. Gebruikers moeten door middel van een uitdagend formulier laten zien dat zij een echte doorbijter zijn. Vul het formulier in en wie weet word jij wel één van de finalisten van ‘Doorbijters Gezocht’.
Het formulier
Voor het vinden van 'echte doorbijters' hebben RTL en Fisherman's Friend in samenwerking met LiveWall een actiepagina ontwikkeld waar gebruikers de eerste test kunnen uitvoeren om in aanmerking te komen voor een baan als proeventester. Hiervoor is een inschrijfformulier opgezet waarin de gebruiker wordt getest op kennis, inzicht en vooral uithoudingsvermogen. Alleen echte doorbijters kunnen dit formulier doorstaan en maken kans om door te stromen naar de finale van Doorbijters Gezocht.
De campagne
De campagne is opgezet als een responsive website zodat deze, ondanks alle uitdagingen van het formulier, goed te gebruiken is op zowel desktop als mobiel. In slechts een week tijd hebben duizenden mensen geprobeerd het formulier te doorstaan en zijn er honderden aanmeldingen ontvangen van verschillende doorbijters.