Vanuit de start van een campagne bepalen we heel vaak de doelstelling. En dat is niet altijd even eenvoudig.
We geloven erin dat media en content samen moet komen. Om dat te realiseren denken we graag vanaf de start mee met de media strategie, om zo maximale resultaten te bereiken op basis van je KPIs.
LiveWall helpt om mediaresultaten te verbeteren. Zijn we nu echt een mediabureau? Dat misschien niet. We helpen graag om resultaat te bereiken met een digital strategie, en daarbij merken we dat er vaak een groot gat is tussen boodschap, content en media, terwijl die combinatie optimaal moet zijn. Die missing link zoeken wij op, door niet alleen content te produceren maar ook te zorgen dat die content zijn resultaat bereikt. Kleine changes aan de content kunnen namelijk vaan grote effecten hebben op de performance.
Veel mediabureaus hebben onderlinge deals met publishers of er spelen extra belangen mee. Wij zijn daarin volledig onafhankelijk. We vinden het dan ook belangrijk om ook in het hele spectrum van kanalen mee te denken. Want het kanaal bepaalt heel sterk het effect van een campagne wat past bij de doelgroep.
Vanuit de start van een campagne bepalen we heel vaak de doelstelling. En dat is niet altijd even eenvoudig.
We denken mee met de boodschap en hoe die doorvertaald kan worden online. Ook dit is nodig voor goede mediaplanning.
We stellen de doelgroepen en kanaalmix op die we vinden passen.
We denken goed na over tests die we willen uitvoeren. Bijvoorbeeld twee contentvarianten of juist twee inkoopmogelijkheden.
Het beste effect krijg je wanneer je echt monitort en bijstuurt. Dat doen we dan ook.
We sluiten af met een sterke evaluatie, en willen ook echt learnings opbouwen voor jou als organisatie daarin. Zo wordt het de volgende keer alleen maar beter.