Als sterk merk wil je ook die boodschap krachtig uitdragen op alle online en offline media. Wanneer je een campagne ontwikkelt met een bepaalde doelstelling of ter versterking van dat merk wil je dan ook écht een goed verhaal opzetten. Ons creatief en concepting team zorgt ervoor dat je merkverhaal in een verrassend, spraakmakend en creatief concept wordt omgezet.
Vroeg zou je het reclame-maken noemen, maar nu is conceptontwikkeling veel breder geworden. Dat kan in ons geval het concept voor een online video zijn, een idee voor een effectieve app, of een engagement campagne, waarbinnen we de doelgroep aanzetten om mee te doen aan je activatie.
We zorgen vaak binnen het concept voor een rode draad, of een kapstok, waar je allerlei concepten onder kunt hangen. Daarbij staat altijd centraal dat we de doelgroep van je boodschap willen overtuigen, en het liefst op een manier die echt blijft hangen.
Natuurlijk kan dat een gek idee zijn, maar ook vaak een one-liner als copy, of juist een heel visueel georiënteerd concept.