Kruidvat is een van de merken die valt onder de vleugels van AS Watson. Met honderden winkels door het hele land, is Kruidvat constant op zoek naar medewerkers. Zowel bijbaners als vaste krachten worden doorlopend geworven. AS Watson zet hierbij in op diverse kanalen, zowel on- als offline.
Van social ads tot flyers en ABRI’s. Ter ondersteuning van deze uitingen verzorgt LiveWall alle portretfotografie.
Voor Kruidvat is het belangrijk om zowel werving te doen naar vaste functies zoals filiaalmanagers, als werving naar bijbaners. Daarom is de keuze gemaakt om tijdens de fotoshoot een selectie modellen samen te stellen van alle leeftijden. In totaal werken we met 17 modellen tijdens de shoot.
Om ervoor te zorgen dat de fotoshoot niet gestoord wordt door winkelende klanten, is ervoor gekozen om de shoot tijdens sluitingstijd uit te voeren. Tijdens een avond schieten we de modellen in diverse samenstellingen en in meerdere settings. Op die manier creëren we een breed assortiment aan fotografie. In te zetten voor verschillende type media. Zowel voor digitale uitingen als drukwerk.
Settings
Om een visuele weergave te geven van de werkomgeving bij Kruidvat, waardoor potentiële medewerkers een beter beeld krijgen van de sfeer en de bedrijfscultuur. Schieten we alle content in realistische settings. Door middel van deze settings en situaties krijgen potentiële medewerkers een indruk van het werkproces en kan het ze helpen om zichzelf voor te stellen in de functie en het werk dat ze zouden doen bij Kruidvat. Dit moedigt hen aan om te solliciteren en kan de kans op een succesvolle werving vergroten.