De Nederlandse Landmacht produceert haar eigen YouTube-series. YouTube biedt een prachtig platform om te laten zien wat de Landmacht doet, wat voor impact ze heeft op onze samenleving en wat de Landmacht betekent voor ‘onze jongens en meiden’. LiveWall werkt samen met de Landmacht om deze series te adverteren.
“Landmacht publiceert verschillende series met verschillende thema’s op haar YouTube-kanaal”, vertelt accountmanager Wouter. Hier zien de kijkers op welke missies we gaan, wie er bij de Landmacht werken en wat het werk inhoudt.
“LiveWall werkt samen met Landmacht om hun series geadverteerd weg te zetten op YouTube” vertelt Wouter Mennen, accountmanager bij LiveWall. “Wij maken de social assets waarmee advertenties kunnen worden opgezet. Daarnaast leveren wij strategisch advies over de inzet van YouTube; bijvoorbeeld over kanaalverbeteringen, hoe de Landmacht abonnees kan werven, en over optimalisatie. Ook verzorgen we de paid advertising van de verschillende series.”
We werken al sinds begin 2020 samen met de Landmacht. “Bij iedere nieuwe serie kunnen we beter advies geven” vertelt Wouter, “We blijven leren van de campagnes die we eerder inzetten. Dat maakt het ook zo’n fijne samenwerking. We staan open voor elkaars input en kennis, om zo meer impact te creëren.” LiveWall houdt zich op dit moment bezig met een algemene kanaalcampagne, om de algemene performance-laag voor de Landmacht-content te verbeteren. “Een prachtige missie!”